Werkgeversbewustzijn is essentieel voor het behouden van een productieve en veilige werkplek. Kleine handelingen, zoals het uitstellen van onderhoud of het negeren van waarschuwingssignalen, kunnen grote gevolgen hebben voor een bedrijf. Hoe kun je bewustzijn en een gevoel van verantwoordelijkheid creëren bij werknemers, zodat zij belangrijke kwesties proactief begrijpen en aanpakken?
Employer Awareness Journey
Visualisatie van hoe en wanneer werknemers worden getraind met de kennis en vaardigheden om een veilige en productieve werkplek te behouden en om hen te informeren over veiligheidsnormen en noodprocedures.
Bevorder een Cultuur van medeverantwoordelijkheid
Creëer een omgeving waarin elke medewerker zich verantwoordelijk voelt voor de veiligheid en productiviteit.
De focus bij het creëren van bewustzijn ligt op vier pijlers:
Safety: Veilig werken, je veilig voelen, en gezond blijven.
Security: Beveilig je werkplek, beveilig persoonlijke veiligheid
Sustainability: Werk duurzaam / milieubewust, bespaar energie, verminder afval.
Quality: Zorg ervoor dat je de juiste dingen doet, verbeter continu, werk lean.
Brand design
Het ontwerpen van een merkstrategie voor bewustzijn omvat het ontwikkelen van passende kleur-iconen en het creëren van een aansprekende slogan.